Witaj na Strzelnica-Konin.com!
Znajdziesz u nas wiele przydatnych pluginów, modów, map oraz poradników do Counter Strike. Poza tematyką Counter Strike, mamy dla Ciebie jeszcze wiele innych ciekawych propozycji.
Nie czekaj zarejestruj się już teraz i sprawdź sam co dla Ciebie przygotowaliśmy!

Jeśli nie odpowiada Ci ten styl możesz go zmienić za pomocą listy wyboru znajdującej się na dole strony (w stopce) lub w ustatwieniach zaawansowanych po zalogowaniu się na swoje konto.
Nasi Sponsorzy
Serwery gier - Zabijaka.pl
Nasze serwery
  Strzelnica-Konin [2FORT]   79.133.192.40:27021      
  Strzelnica-Konin [Team Fortress 2 4FUN]   79.133.192.57:27050      
Strona 19 z 35 PierwszyPierwszy ... 9171819202129 ... KoniecKoniec
Wyświetlane tematy od 361 do 380 z 693

Forum: Przywitaj się

Tutaj możesz się nam przedstawić i opowiedzieć coś o sobie.

  1. Mefi się wita :D

    Rozpoczęty przez Mefi, 16-11-2011 11:51
    admina, cod, cod'a, cs, cs'a, cześć, cześć!, cześć., gram, icy, inne, jak, już, koni, konin, na, nadzieję, oraz, pare, servery, serwerach, serwerow, serwerowni, siema, siemanko, się, strzel, strzelnicy, tutaj, wita, zapraszam
    • Odpowiedzi: 2
    • Odwiedzin: 401
    16-11-2011, 13:57 Idź do ostatniego postu
  2. -=Michał=- - Welcome!

    Rozpoczęty przez ~DragoN, 15-11-2011 20:57
    bf2, dm, dm+bf2, dużo, forum, forum., jesteś, na, na forum, oraz, serwery, siema, siemanko, strony, uwagi, witam, www, zapraszam
    • Odpowiedzi: 4
    • Odwiedzin: 452
    16-11-2011, 11:40 Idź do ostatniego postu
  3. Witam ! :)

    Rozpoczęty przez Ematex, 14-11-2011 22:36
    ak, assasin, będzie, cs, cs'a, cześć, dobrze, fajny, graczem, gram, koni, lata, na, nowym, po, serwerow, serwerowni, serwerownie, siema, siemanko, siemka, steama, weekend, wita, witam
    • Odpowiedzi: 6
    • Odwiedzin: 482
    15-11-2011, 18:44 Idź do ostatniego postu
  4. Siemka Ludzie i oraz Zombi :D

    Rozpoczęty przez eXeCuToR, 14-11-2011 20:48
    ak, bf2, chciałbym, cs, cs'a, cześć, cześć., dm, dm+bf2, dobrze, forum, forum., gra, grac, lubie, ludzie, na, na forum, nie, oraz, siema, siemanko, siemka, wita, witam, zapraszam, zombi
    • Odpowiedzi: 8
    • Odwiedzin: 557
    15-11-2011, 17:52 Idź do ostatniego postu
  5. Witam

    Rozpoczęty przez Kamillo, 14-11-2011 22:15
    black, czas, kamil, na, serwerem, sieć, siema, siemanko, tego, wiem, wita, witam, witam.
    • Odpowiedzi: 2
    • Odwiedzin: 482
    15-11-2011, 09:54 Idź do ostatniego postu
  6. tu nowy gracz Wiesio

    Rozpoczęty przez RewoR, 10-11-2011 13:40
    cod, dot., draba, fajny, gracz, gracze, gry, jestem, koni, konin, konto, masz, na, naprawdę, nick, nowy, ogolnie, plague, pomocy, pomocy!, server, serwery, serwerze, siema, siemanko, siemka, strzel, strzelnica, strzelnica-konin, strzelnica-konin.com, szczegóły, szukam, tp, tutaj, vip, witam, witam!, zapraszam, zombie
    • Odpowiedzi: 7
    • Odwiedzin: 488
    14-11-2011, 08:47 Idź do ostatniego postu
  7. Czerwo aka mR.

    Rozpoczęty przez Czerwo, 12-11-2011 19:57
    ;p, avatar, bardzo, będzie, bf2, call, call of duty, chyba, czego, cześć, diablo, dm, dm+bf2, dobrze, duty, fajny, forum, itp., jb, jestem, kontakt, macie, moda, moda., moim, na, na forum, nie, problem, serwerem, siema, siemanko, się, wbijaj, wszystkie, za, zapraszam
    • Odpowiedzi: 6
    • Odwiedzin: 453
    13-11-2011, 14:26 Idź do ostatniego postu
  8. EiNai wita was;d

    Rozpoczęty przez Einai Malakas, 13-11-2011 10:21
    admina, admina., ai, cs, dla, dzieje, forum, gra, gram, jestem, na, na forum, naszych, non steam, platforma, serwerach, serwie, siema, siemanko, się, steam, steam/, wita, witam, zapraszam
    • Odpowiedzi: 4
    • Odwiedzin: 482
    13-11-2011, 12:51 Idź do ostatniego postu
  9. Witam.

    Rozpoczęty przez glock, 13-11-2011 12:49
    czas, forum, gra, klasy, na, na forum, naszych, serwerach, się, witam, witam., wszystkich, zapraszam
    • Odpowiedzi: 1
    • Odwiedzin: 461
    13-11-2011, 12:50 Idź do ostatniego postu
  10. Red face yyy Danone

    Rozpoczęty przez dnn, 12-11-2011 09:58
    ciebie, diablomod, jestem, na, serwera, siema, siemanko, witam
    • Odpowiedzi: 4
    • Odwiedzin: 449
    12-11-2011, 16:32 Idź do ostatniego postu
  11. Siemanko

    Rozpoczęty przez Ravek!, 06-11-2011 15:21
    dopiero, forum, innych, jak, kazdy, każdy, mnie, na, na forum, naszych, nick, nie, oraz, serwerów, serwerów., serwerze, siema, siemanko, siemka, się, witam, witam.
    • Odpowiedzi: 5
    • Odwiedzin: 430
    12-11-2011, 15:41 Idź do ostatniego postu
  12. jooo.

    Rozpoczęty przez skuuun?, 10-11-2011 20:28
    bf2, dm, ffa, forum, forum., jak, jestem, na, na forum, nickiem, pod, serwerze, siema, siemanko, się, takim, wbijaj
    • Odpowiedzi: 5
    • Odwiedzin: 440
    12-11-2011, 15:39 Idź do ostatniego postu
  13. Crasher wita ;]

    Rozpoczęty przez CrAsheR., 10-11-2011 19:59
    bf2, cod, cod., counter, counter strike, dm, dm + bf2, ffa, grać, jb, kamil, lubię, na, oraz, serdecznie, serwerach, siema, siemanko, strike, wita, witam, zapraszam
    • Odpowiedzi: 3
    • Odwiedzin: 384
    11-11-2011, 09:07 Idź do ostatniego postu
  14. rogothc wita.

    Rozpoczęty przez rogothc, 10-11-2011 14:15
    dm, gry, jestem, lata, mamy, na, serwerow, serwerownia, siema, siemanko, się, sk, wita, witam, witam:), zapraszam
    • Odpowiedzi: 6
    • Odwiedzin: 449
    10-11-2011, 18:49 Idź do ostatniego postu
  15. Witam

    Rozpoczęty przez HeaDHunteR, 02-11-2011 21:15
    2 Strony
    1 2
    cześć, dlaczego, dobra, dzisiaj, forum, gry, hs, jb, kiedy, ktos, lubie, mieli, na, na forum, nadzieję, nie, niebawem, nowe, oraz, pewnie, sa, siema, siemanko, się, sobie, steam, taki, tego, wiem, wita, witam, zapraszam, ze, zombie
    • Odpowiedzi: 11
    • Odwiedzin: 730
    10-11-2011, 14:54 Idź do ostatniego postu
  16. .NaRTeK! - Mowa końcowa.

    Rozpoczęty przez .<3, 09-11-2011 21:00
    administracja, administracji, adminów, aras, assasin, bana, bardzo, call, chce, color, ctf, czas, czyli, day, dla, dobra, dobry, drugi, duty, duzy, duża, forum, gracz, gre, jail, jak, jeszcze, komuś, konin, konto, ludzie, mała, może, najlepsze, najlepszych, nasze, nawet, nick, nie wiem, nieskonczonosc, nowym, oraz, panjabluszko, plague, player, podania, polski, pomoc, rasz, roku, serwery, sieci, sieć, skrócie, strzelnica, team, top, tylko, war, wiem, witam, wszystkich, wszystko, wymienie, zepsute, zombie
    • Odpowiedzi: 8
    • Odwiedzin: 609
    10-11-2011, 10:58 Idź do ostatniego postu
  17. Nowy

    Rozpoczęty przez .:|Proxy|:., 06-11-2011 11:33
    atmosfera, bf2, cześć, ffa, ffa+bf2, gracze, gram, jestem, moja, na, nowy, przemek, przemo, serwerze, siema, siemanko, także, witam, witam., zapraszam
    • Odpowiedzi: 8
    • Odwiedzin: 657
    08-11-2011, 17:17 Idź do ostatniego postu
  18. Smile Witam . Ania:*

    Rozpoczęty przez Ania:*, 06-11-2011 16:14
    3 Strony
    1 2 3
    40, 66, 99, adma, ak, ania, będzie, bf2, brando, byście, chamski, chce, chyba, czasu, dla, dlaczego, dobra, dobrze, forum, grać, gry, jak, jako, jest, jestem, jeszcze, już, kobiety, kultury, lepiej, mają, masz, mod, mogą, moim, może, można, mu, na, na forum, napisać, nie, pewnie, podryw, problem, prosze, przyszłość, pytanie, serwer, siema, siemanko, się, takie, tekst, teksty, temacie, tutaj, tylko, typu, uwagi, wita, witam, witam., za, zanim, zapraszam
    • Odpowiedzi: 27
    • Odwiedzin: 1,138
    07-11-2011, 15:37 Idź do ostatniego postu
  19. siemano

    Rozpoczęty przez orian12, 05-11-2011 12:13
    1000, ;p, bardzo, bf2, chciałbym, cs, demka, dm, dm+bf2, do pobrania, dzialu, flag, gdzie, gram, grze, hltv, inne, jak, jakis, jestem, ktos, na, nie, nowy, ogolnie, po, pobrania, podoba, pomoc, ponad, serwery, sieć, siema, siemanko, się, szukam, witam, witam., zapraszam
    • Odpowiedzi: 6
    • Odwiedzin: 545
    06-11-2011, 18:11 Idź do ostatniego postu
  20. Przywitanie

    Rozpoczęty przez zimnylech, 06-11-2011 13:57
    innych, jailbreak, jest, miko, mnie, na, oraz, server, siema, siemanko, spam, tylko, wiem, witam, witam., wszystkich
    • Odpowiedzi: 4
    • Odwiedzin: 489
    06-11-2011, 17:20 Idź do ostatniego postu

Opcje wyświetlania tematów

Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.

Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.

Uporządkuj tematy

Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.

Legenda

Nowe posty
Nowe posty
Brak nowych postów
Brak nowych postów
Więcej niż 15 odpowiedzi lub 150 odsłon
Gorący temat z nowymi postami
Więcej niż 15 odpowiedzi lub 150 odsłon
Gorący temat nie zawierający nowych postów
Zamknięty Temat
Temat zamknięty
Thread Contains a Message Written By You
Udzielałeś się w tym wątku

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •